Merhaba ingilizce bir blog sitesi kurup adsenseden para kazanmayı hedefliyorum bir kaç sorum var yardımcı olabilirseniz sevinirim

1 - İçeriği ingilizce olacak sitem için Türkiye adsense kullanabilir miyim?
2 - Sadece sosyal medyadan hit çekmenin zararı var mıdır?
3 - Diyelim birisi ip adresi resetleyip sürekli reklamlarıma tıklıyor zarar amacıyla buna nasıl önlem alınır