hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dinen bilmiyorum ama etik değil
Şahsen ben %20 üzerine çıkmıyorum genelde çıkınca o paranın bereketini hiç göremiyorum çünkü.

İçimde rahat etmiyor açıkcası.