CanKoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan ülkedeki piyasada açıkcası hangi araç olursa olsun , alıp elde 2 - 3 ay sonra sattığınızda kar etmemek için hiçbir sebep yok. Fakat burada şöyle bir sorun var. Örnek verelim bir adet megan 2 aldınız. Mevcut piyasa düzenine göre elde 2 ay bekletip geri sattınız. Alış fiyatınız 65 bin diyelim , satışda 80 olsun. Siz aracı 80'e sattıgınızda tekrar aynı araçdan almak istediğinizde malesef alamıyorsunuz. Şu zamanda galerici degil iseniz şahsi fikrim araba al - sat yaparak bir kar edilemeyeceği yönünde. Bu söylediklerime illa karşı çıkacak olanlar olacaktır. Fakat genel olarak şuanda piyasa bu şekilde işliyor. Sattıgın fiyata yerine yenisini koyamıyorsun malesef.
Yazdıklarınıza bence kimse karşı çıkamaz çünkü kar etme diye bir şey yok enflasyona karşı paranın değerini bir şekilde tutma mücadelesi veriyoruz tamamen şuan herkesin yaptığı bu ama bazı kafalar kar ettiğini filan sanıyor