Şuan ülkedeki piyasada açıkcası hangi araç olursa olsun , alıp elde 2 - 3 ay sonra sattığınızda kar etmemek için hiçbir sebep yok. Fakat burada şöyle bir sorun var. Örnek verelim bir adet megan 2 aldınız. Mevcut piyasa düzenine göre elde 2 ay bekletip geri sattınız. Alış fiyatınız 65 bin diyelim , satışda 80 olsun. Siz aracı 80'e sattıgınızda tekrar aynı araçdan almak istediğinizde malesef alamıyorsunuz. Şu zamanda galerici degil iseniz şahsi fikrim araba al - sat yaparak bir kar edilemeyeceği yönünde. Bu söylediklerime illa karşı çıkacak olanlar olacaktır. Fakat genel olarak şuanda piyasa bu şekilde işliyor. Sattıgın fiyata yerine yenisini koyamıyorsun malesef.