CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, satmak istersen bir teklifim olabilir 8Bin TL,
Piyasadaki artışın ve fiyat dengesizliğinin farkındasınızdır. Aynı sisteme 20bin tl yazandan tutun 10 15 bin tl yazanlar var. Ben teklif ettiğim rakama hemen hemen aynı özelliklerde olup birden fazla sistem satın aldım. Nedeni ise ekran kartını miningte kullanmak ve kalan parçalarıda mining alt takımda kullanmak için. Dürüstçe ne için almak istediğimi ve teklifimi belirttim hesabınıza uyarsa iletişime geçebilirsiniz.
Not: Teklifim sadece kasa ve monitör için.
Teklifiniz için teşekkür ederim fakat bir yakınım talip olduğu için fiyat bilgisi almak istedim.