Merhaba arkadaşlar resmi çalışan bir şirket için bayilerinden gelen ödemeleri almak ve takip etmek için E-Tahsilat sistemi arıyoruz. Posbasit ile ödeme alması gerek, bayiler toptan ürün almakta ödemeleri farklı şehirden olduğu için k.kartı ve havale ile ödemek istiyor.
Özetlemek gerekirse alışverisiz tahsilat
Bu konuda referansı olan , tecrübesi olan ve örnek demo gösterecek kişiler ulaşır ise sevinirim. Fiyatlarınızı direk mesaj attığınızda belirtebilirseniz sevinirim.