Konu
Bende açmazsam olmazdı
02-12-2021, 00:18:19
#1
SerhatAYDIN
Bugüne özel verilen hediye için Rokito ailesine teşekkürlerimi borç bilirim.
Şimdiden kutlama mesajı atacaklara da teşekkürler. 😂
20'li y
aşlarında bitmesine az kaldı...