neoplan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Kastamonuluyum bizim buralar yatağı, fakat doruklarda olduğundan toplaması tehlikeli, ancak kesim yapılan alanlar varsa sizin için toplamaya giderim hemen yarın soruşturacağım. Sanırım pekmez yapacaksınız.
Öksürük illeti için kaynatacagim hocam çayını yapacağım


arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
köyde dolu hocam nerden bulup yollayam birde göknar bi tek karadenizde
Doğru hocam bende Sinop'luyum ancak selden sonra köy yolu kalmayınca köyde kimse kalmadı alamıyoruz