Konu
Bitayın ücretsiz verdiği 20TL 1850TL oldu
01-12-2021, 22:03:00
#6
laaps
beyuzman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5,9tl den sattım hocam artık hiç yoktan daha da fazlasını istemek Allah bile kabul etmez diye düşündüm
)
Chz'nin 0.12₺ olduğu zamanlar geldi aklıma 1yıl önce 🚬