Ocak ayında dolgu yaptırdım sürekli düştü yine yaptırdık az önce 3. kez dolgu düştü dişçiyimi değiştirmeliyim yoksa farklı bir yöntemmi uygulanması gerekiyor dişçi arkadaşlardan öneri bekliyorum