kargo olayına devletin acilen el atması lazım.çinliler gibi dünyaya hızlı ve ucuz kargo gönderebilirsek muazzam satış rakamlarına ulaşırız diye tahmin ediyorum..
Hocam yurtiçinde bile anlaşmasız 1 desi kağıdı 20-25 TL'ye götürüyorlar en az. Çok zor o..