ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala daha nasıl böyle konuşuyorsun bende bunu anlamıyorum bak şimdi anlatayım.

Hadi diyelim her batarya patlar. Senin elindeki cihaz patladı kulağın gitti en iyi ihtimalle sağır olursun, ölebilirsinde. Kime gidip ağlanıcaksın ?
-Apple'da patladı diyelim en azından ağlayabileceğimiz karşıda muhattap var.

Şimdi bunada şey dersin e Apple'da da öldük diyelim.
https://www.hurriyet.com.tr/teknoloj...tladi-40738858 bak haberdeki kişi kulaklıktan duman çıkınca çıkaracak kadar akla sahipmiş. Patlayan kulaklık da Apple'ın kendi ürünü.