Geçen sene, babanızın aynı yaşında bende babamı kaybettim. O kadar çok üzücü ki, zamanla herkes geçer diyor asla da geçmiyor. Daha birkaç gün önce yanında olan canından can olan kişiyi görememek kahrediyor insanı. Çok üzülüyorum. Başınız sağ olsun.