Konu
Babamı kaybettim
01-12-2021, 15:17:18
#102
fattih
AI Prof. ✍️
Geçen sene, babanızın aynı yaşında bende babamı kaybettim. O kadar çok üzücü ki, zamanla herkes geçer diyor asla da geçmiyor. Daha birkaç gün önce yanında olan canından can olan kişiyi görememek kahrediyor insanı. Çok üzülüyorum. Başınız sağ olsun.