Bu arada şeytani düğüm dedikleri bir şeyler var, hükümetler Tor için çıkış düğümü oluşturuyor ve bilgileri depolayabiliyor. Yine Türkiye'nin bunu yaptığını sanmıyorum, zira Tor ağı Türkiye'de yasaklı. Ayrıca Tor yanına VPN kullanan avanaktır. En iyi gizlenme yöntemi başka bir Wi-Fi ağına bağlanmak veya internet kafe, kütüphane gibi açık alanları tercih etmektir