Geçen sene ben de babamı kaybettim. Aradan 1 sene 2 ay geçti ve hayatım ile ilgili bir karar almam gerekiyor. Sorabileceğim kimsem yok, arkamda duracak kimse yok. Bunlar üzücü duygular. Mekanları cennet olsun.