EnsarAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 farklı pc den tek hesaba bağlı 4 farklı pc den kazım yapıyoruz.
Yönteminizde yanlışlık var gibi geldi bana, paneldeki devices tek pc üzerinde çoklu ekran kart tanımlamasıı için yapılmış ancak tek hesaba 1'den çok pc ile ekran kartı bağlanması ile ilgili bir şey var mı emin değilim. 4 farklı pc için 4 farklı hesap gerekiyor olabilir.