brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek ekran kartı ile kazım yapıyorsunuz gibi gözüküyor. Devices bölümünde diğer ekran kartlarını da aktif görüyor musunuz?
4 farklı pc den tek hesaba bağlı 4 farklı pc den kazım yapıyoruz.