Adobe ürünlerinde ve yeni nesil oyunlarda yeterli performansı göstercektir. Şirkette kullanan bir arkadaşımız var yanlış hatırlamıyorsam onun ekran kartı 1660Ti gayet memnun. Hayırlı olsun.
Teşekkür ederim hocam.
Şuan o laptopdan yazıyorum. yalnız benim işlemcim i7-11. nesil fakat çok fark olmayacaktır sizinkide i5-11.nesil görüşlerim gayet iyi şuan piyasada bulunan tüm güncel oyunları ULTRA ayarda oynuyorum yalnız işlemcinin tam gücünü almak için yüksek program&oyunlarda sarj cihazı takılıyken kullanmanı öneririm.
Oyun pek oynayan birisi değilim ancak almışken oyun bilgisayarı almak istedim. %95 Vaktim iş üzerine geçecektir ram ve ssd de yükseltme yaptım. Bir de hocam soğutucu kullanıyor musunuz kesin şart mı?