OguzTML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adobe ürünlerinde ve yeni nesil oyunlarda yeterli performansı göstercektir. Şirkette kullanan bir arkadaşımız var yanlış hatırlamıyorsam onun ekran kartı 1660Ti gayet memnun. Hayırlı olsun.
Teşekkür ederim hocam.
developerezel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan o laptopdan yazıyorum. yalnız benim işlemcim i7-11. nesil fakat çok fark olmayacaktır sizinkide i5-11.nesil görüşlerim gayet iyi şuan piyasada bulunan tüm güncel oyunları ULTRA ayarda oynuyorum yalnız işlemcinin tam gücünü almak için yüksek program&oyunlarda sarj cihazı takılıyken kullanmanı öneririm.
Oyun pek oynayan birisi değilim ancak almışken oyun bilgisayarı almak istedim. %95 Vaktim iş üzerine geçecektir ram ve ssd de yükseltme yaptım. Bir de hocam soğutucu kullanıyor musunuz kesin şart mı?