Uzun bir araştırma sonrasında Monster Abra almaya karar verdim genel olarak iş için kullanacağım ancak oyun bilgisayarı diye geçiyor. Kullandığım programlar adobe serisi vs olacaktır. Aldığım ve özelleştirdiğim laptopun özellikleri:
Intel® Tiger Lake Core i5-11400H 6C/12T; 12MB L3; 8GT/s; 2.7GHz > 4.5GHz; 45W; 10nm SuperFin
nVIDIA® GeForce® GTX1650 4GB GDDR6 128-Bit DX12 Refresh (2020 Sürümü)
16GB (2x8GB) DDR4 1.2V 3200MHz SODIMM
500GB CRUCIAL P2 PCIe M.2 2280 PCIe 3.0 x4 (Okuma: 2300 MB/s - Yazma: 940 MB/s)
256GB SAMSUNG PM9A1 M.2 SSD PCIe 4.0 x4 (Okuma: 6400 MB/s - Yazma: 2700 MB/s)
Fiyat kdv dahil 12.000₺ tuttu ancak şahıs şirketim olduğu için muhasebe ile görüştüm demirbaş gösterdik faturayı şirkete kestik böylelikle 2.000₺ gibi bir avantajım oldu yani bana 10k'ya geldi.
Sizce bu laptop nasıl kullananlar yorum yapabilir mi?