VasiTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk 19'da olunca başarısız mı oluyoruz? Hesaplamalar dolar bazında yapıldığı için sıralamalar değişebilir, takma kafana. Daha geniş pencereden bak. Uluslararası raporları, araştırmaları oku. Ülkenin başarılı olduğunu onlardan okursa inanırsın. Bizden duyunca inanmıyorsun.
Forumda engellediğim ilk insan siz oluyorsunuz. Aynen ekonomimiz uçuyor, ABD TL yi kıskanıyor hatta.