Gerçekten çok garip her geçen saat fakirleşiyoruz, köşede biraz doları olan da seviniyor artıyor diye. Yahu farzedelim ki dış güçlerin oyunu, bu oyunu zar zor gecinen vatandaş olarak biz mi bozacaz. Gece uyuyorum sabah daha fakir uyanıyorum, bizim günahımız ne.. 400 gram ekmek 3.5 tl oldu. Fırınlarda daha ucuz diye bayat ekmek soruyoruz o da erkenden bitmiş oluyor.
Burda konuştuğum tüm fırıncılar insanların askıda ekmek ve bayat ekmeği hiç olmadığí kadar sorduğunu söylüyorlar.. Sadece kuru ekmek yesen bile aylık mutfak eder 300 TL. su, gıda ısınma, elektrik yağ,şeker,kira, çocuk, giyim falan girmedim bile.. Sosyal hayat zaten unut gitsin.. Eee asgari ucreti bile bulamayan aylik 2000-2500 çalışan bizim gibileri napacak.. Asgari ucreti bulduk hade asgari ucret 4000 tl de oldu diyelim. Bu seneki 4000 gecen seneki 2500 bile etmiyor ne anladım ben bu işten.. Nasıl bi gúnah işledik ki böyle bir döneme geldik anlamıyorum ki, işin en kötü yanı da durumun iyileşeceğine dair en ufak bir umut kırıntısının bile olmaması.
Neler neler yazarım da işte yazamıyoruz, Allah sonumuzu hayretsin diyelim...