CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk 15’ten çıkalı çok oldu 19. Sıradayız uyan artık

Şuraya bir ekonomist bırakıyorum belki takip edip bişeyler öğrenirsiniz;

https://twitter.com/profdemirtas?s=11
İlk 19'da olunca başarısız mı oluyoruz? Hesaplamalar dolar bazında yapıldığı için sıralamalar değişebilir, takma kafana. Daha geniş pencereden bak. Uluslararası raporları, araştırmaları oku. Ülkenin başarılı olduğunu onlardan okursa inanırsın. Bizden duyunca inanmıyorsun.