Ekonomi "oyun" değildir, birilerinin tek tuşa basarak dövizi arttırması veya düşürmesi sadece masallarda olur. Siz üretirseniz para biriminiz güçlenir, üretmezseniz turizme ve faize dayalı yatırımcının/turistin getireceği dövize bağlı olur para biriminiz. Bunu bile bile biz faiz vermiyoruz bize gelmeyin dersenizde gelmezler ve paranız dahada değer kaybeder.