G4G adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cumhurbaşkanını gram sevmem ama cidden dış güçlere rest çekmesi gerek.Çekince de olan bize oluyor anlamadım gitti.
Hocam iç piyasada dış güçlerin etkisi bir şekilde tabi olur ama bu kadarda değil.
Eğer dış güçlerin etkisi ile para biriminin değeri arttırıp/azaltılsa emin olun bu tür etkileri en iyi biz yaparız ve en değerli para birimi tl olur.

TL'nin dolar karşısında erimesinin tek sebebi var oda yeteri kadar ihracat yapamamamız ve dışa bağımlılıktaki fazlalık.
Haklımıyım değilmiyim bilmiyorum ama ben öyle düşünüyorum.