X oranında enflasyon olan bir para birimine x oranında faiz vermezsen kimse para tutmak istemez. Bu her para birimi için geçerli. Biz bile maaşımızı TL kurunda tutmak istemiyoruz dolar alıyoruz. Daha birde yatırımcı gelmesi bekleniyor. Bilmeyerek yapılan hareketler değil gibi. Yine biz hariç birileri zengin oluyor.