BeyzaCigdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kendimi izah edemedim benim hatam. Firmamı yurt dışına taşıyıp Türkiye'den ödeme almak istiyorum. Yabancı bir firma ile
Yok hocam benim hatam ben tam okumadan cevap verdim kusura bakmayın.