FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar 20'de olsa 40'da olsa bunlar akıllanmaz. Yine malum şahısa oy verirler.

Aklıma şu video geldi.

https://www.youtube.com/watch?v=1TOAO04AxBY
Yemin ederim videoyu izledikten sonra çok sinir oldum sövmemek için kendimi zor tutuyorum .