Ben ekonomistim diyen beyin yoksunu ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ***************************(x∞) mahlukat sağolsun çok güzel yönetiyor enflasyonu günden güne geriliyoruz e tabi sonuç olarak giren en büyük kazık her zaman ki gibi elinde olmayan nedenleden ötürü fakir kalmış kesime giriyor, bina için yakacak kömür alamıyoruz arkadaş kömürün tonu 4 bin 500 tl olmuş her bina kış için en az 2 ton kömür istiyor , 9 bin tl lik kömürü asgari ücretin altında çalışıp kira da kalan bir adam bu kışın ortasında 4-5 ay içinde nasıl alsın. Millet ekmek bulamıyor beyfendi kendi sarayına günlük 12 milyon tl harcıyor babasının parası ya tabi Allah hakkımız bu baştakinden sorsun bir şey demiyorum.