biz de forumdan birine iş verdik. 40 günden fazla süredir sallamıştı. hemen her gün "ne oldu durum nedir" yazdık. hocam bugün, hocam yarın, hocam salı, hocam çarşamba, hocam perşembe diye ye bir buçuk ay oyaladı. sonuç hüsran. işin kötüsü de sırf öğrencidir, ihtiyacı vardır, önden para göndereyim, ne istiyosa fazlasını göndereyim diyorsunuz. heriflerin umurunda olmuyor. ne iade yapıyor ne işi yapıyor. bedava para. altı üstü bir - ticaret puanı gözüyle bakılıyor. yeri gelmişken sorayım. ilgili üyenin multi üyeliği vardı. eski üyeliği süresiz olarak banlanmıştı. fakat başka üyelikten ticaret yapıyordu. şikayet konusu açmakla uğraşmak istemedim. ban@r10 adresine mail atmıştım fakat dönen olmadı. ben de üstüne düşmedim açıkçası.
konuya ben gülemedim. çünkü iyi niyetin suistimali aşırı can sıkıcı bir durum. düşünceli olmaya çalıştığınız anda bunun suistimal ediliyor olması çok ezici bir durum. umarım işiniz sonuçlanır.
bu arada hala teslim etmedi

artık saldım cumaya kadar yap dedim , hizmet aldığım kişi kurumsal plus
parası batsın rezil oldum müşterime o bana 5 dakika dedikçe adam 5 dakika yazdım adam artık beni ti ye almıyor
Hüsran.