Tek gelir adsense olunca sıkıntı çıkarıyor. 50-100 bin arası gelire sahip olanlar 30 bin gibi bir tutarı gelirine katıp gideri ile denk olacak şekilde fatura kesiyor. Normal bir şirket ve çalışanlar olduğunda bu giderler vergiyi minimize ediyor. Tabii günün sonunda yine vergi ödeniyor. Fakat dijital ortamdaki kaldığı kadar fahiş değil. Adsense gelirinde en büyük sorun gider göstermek. her ay bilgisayar alınmıyor. her ay parça alınmıyor. farklı giderler gösterilemiyor. içerik için herkes fatura da kesemiyor. işin özü gider gösterebiliyor olduğunuz bir iş modeli ile bunu birleştirdiğinizde ödediğiniz vergi minimize oluyor.

ben zaten şirket, ofis ve çalışan masraflarını kullanıyorum. primler, harçlar, ek ödemeler de buna ekleniyor. tabii muhasebeci de önemli. her işte olduğu gibi bu işte de çözüm üretebilen insanlar çok önemli. adsense ve dijital kazanç muhasebe yönünden keşfedilmemiş bir konu. fakat böyle durumlarda anlık mantıklı çözümler üretebilen muhasebeciler güzel işler yapabiliyor. bizim muhasebeci arkadaşımız da bu konuda bize yardımcı oluyor ve sonuçlarından memnunuz.