Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomi durdu TR'de.
Hergün daha da kötüye gidecek.
Bunlar çok daha iyi günler.
Dolar 13 olmuş yarın belki 15-20.
İnsanlar yiyecek yemek içecek ilaç bulamayacaklar.
Maalesef plansızlığın ve hamaset politikasının sonucu bu.
Oy kullanmanın ne kadar önemli olduğunu, takım tutar gibi parti tutmamak gerektiğini çok acı bir şekilde öğrenecekler.
Dolar 20'de olsa 40'da olsa bunlar akıllanmaz. Yine malum şahısa oy verirler.

Aklıma şu video geldi.

https://www.youtube.com/watch?v=1TOAO04AxBY