Son 2 haftadır bütün kullandığım ticaret platformları o kadar durgun ki. Yaprak kıpırdamıyor resmen. R10da bir gözle görülür bir durgunluk var. Normalde bu aylar işlerin artmaya başladığı aylar olur. Herkes eve kapanmış para harcamayı iş yapmayı bırakmış gibi. Pandeminin ilk zamanlarında bile bu kadar durgunluk yoktu.
Sizin düşünceleriniz neler ?
Ekonomi durdu TR'de.
Hergün daha da kötüye gidecek.
Bunlar çok daha iyi günler.
Dolar 13 olmuş yarın belki 15-20.
İnsanlar yiyecek yemek içecek ilaç bulamayacaklar.
Maalesef plansızlığın ve hamaset politikasının sonucu bu.
Oy kullanmanın ne kadar önemli olduğunu, takım tutar gibi parti tutmamak gerektiğini çok acı bir şekilde öğrenecekler.