O konuda haklısınız bende ne var ne yok mesela internetten almaya başladım kupon indirim falan derken bir şekilde marketten vs ucuza geliyor stok tarzı alıyorum genel ihtiyacları
Öyle hocam belli başlı ürünlerde arz talep eksikliğinden ötürü dövizinde etkisiyle bayağı artış oldu ama kargocularla konuşuyorum adamların dediği laf o yani herkes para yok diyor siparişler bitmiyor diyo