İnsanlar ne olacağını bilmezse temel ihtiyaç harici tüm giderleri keser. Savunma gibi bir şey. Bence şu şekilde işliyor,
Örneğin sizin kazancınız günlük 100 liradan 70 liraya düştü diyelim. Ne olacağını bilmediğiniz için eskiden 50 gider 20 eğlence ise şu an 40 gider 30 birikim oluyor.
Piyasanın açılıp açılmayacağını bilmiyorum o kadar bilgim yok ancak bence kur sabit kalırsa rahatlamaya başlar. Sürekli dalgalanma daha fazla tutuma sebep oluyor