Merhaba değerli R10 üyeleri,
DigitalOcean'dan sunucu ihtiyacım vardı. Yeni hesap oluşturdum kart bilgilerimi doğruladım ama giriş yapar yapmaz hesabımın devre dışı bırakıldığına dair uyarı alıyorum. Yarım yamalak ingilizcem ile destek ekibine yazdım ancak dönüş olmadı. Sorunu daha önce yaşayan var mı? Nasıl çözüme ulaşabilirim?