Xyz ve online gibi uzantılar bence çöp uzantılar zaten ve çoğu türk firmasında ilk sene ücretsiz veriliyorlar hosting alımında.
Godaddy'e gelirsek ne kadar güvenilir gibi dursa da yüzünüze telefonu kapatan Hintli müşteri temsilcileri dolu. Türk temsilcileri ise açık açık önlerindeki ekranın hiçbir şey yapmaya müsaade etmediğini söylüyorlar.
Bireysel ve satmayacagim projelerim için metunic kullanıyorum. Yabancı domain firması olarak da name.com daha çok hoşuma gidiyor namecheaptan