Bende yeniyim macOS'ta. 1 ay oldu MBA M1 kullanıyorum. Kolay uyum sağladım. Windows'ta hala daha rahat hareket ediyorum işlem hızım daha fazla ancak bakalım ilerleyen süreçte daha adapte olurum. Aktif olarak olmasa da Photoshop kullanıyordum ve Mac'e 2019 kırık versiyonunu yükledim. Text'i başka bir yere taşırken bile bir takılma vs oluyor belki kırık olduğu için ancak Windows'ta böyle bir şeyle karşılaşmamıştım. Bazı kullanıcılar orijinal Adobe ürünlerinde de karşılaştıklarını söylemişler çeşitli forumlarda. İşletim sistemi dışında, pil ömrünün bu kadar uzun olması size büyük bir konfor sağlıyor. Windows'ta aktif olarak ne kullanıyorsunuz bunları belirleyip Mac'in desteği var mı ona bakmanız gerekir.