Hocam tek atımlık mermim var fakat, aslında her birinden bir tane almakta mantıklıymış aslında, bu indirim daha olmaz, dolar kurunun arttığını da göze alınca olmadı 10 dolar koyup ilerleyen zamanda satılabilir
Yok hocam satmam ben, bu temaları daha nerede bulacaksın, kur arttıkça 10 dolar kar ederim dediğin şey daha da kıymetli olacak. Bu alt yapıda temalar bulmak zor, o yüzden ömürlük kullanmayı düşünüyorum