ben mythemeshop ecommerce temasını kullanıyorum. başlarda sıkıntılar yaşadım ama child theme de ısrar etmemden oldu. neredeyse tüm sorunları ticket açınca çözdüler ama şimdi düşünüyorum, daha basit ama woocommerce e uygun bir tema daha hızlı olurdu. lisanslı temaların kullanılmayan çok fazla özelliği oluyor. sorun yaşatmıyorlar belki ama sık güncelleme olunca yaptığınız bütün css değişiklikleri, analytics kodu vs gidiyor. bu nedenle child theme kullanın diyorlar ama şahsen child theme iptal edince site bir tık hızlandığı için kullanmıyorum. iyi araştırın, sonradan temayı değiştirmek zor. temayı 5 sitede kullanabiliyorum ama yavaş bulduğum için sadece bir sitede kullanıyorum, her yıl 35 dolar lisans ücreti ödüyorum