Herkese Hayırlı Forumlar Dilerim. TR'den yurtdışına para gönderimi için hangi banka veya kuruluşu kullanıyorsunuz ? En uygun hangi firma transfer sağlıyor ? Ne kadar gönderi ücreti kesiyor?
Yardımcı olursanız sevinirim, tekrardan herkese iyi forumlar.