CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0.118’den satış verdim, şuan 0.111

Eğer kısa süreli toparlanma yaşarsa boğa tuzağı olma ihtimalinin yüksek olduğunu unutmayın.


Merhaba,

Bloktopia BTC’nin hareketi sebebiyle yükselen kanalın altına sarktığı için elimdeki tüm Blok’ları sattım.
Bilgilerinize.

Yeni varyant sebebiyle ve ay sonu olması sebebiyle BTC baskilandi. Suni bir düşüş olduğunu düşündüğüm için #BLOK larimi satmadım, tutmaya devam ediyorum. Yrd.
Ortalama 0.08

Herkese bol kazançlar.