0.118den satış verdim, şuan 0.111
Eğer kısa süreli toparlanma yaşarsa boğa tuzağı olma ihtimalinin yüksek olduğunu unutmayın.
Merhaba,
Bloktopia BTCnin hareketi sebebiyle yükselen kanalın altına sarktığı için elimdeki tüm Blokları sattım.
Bilgilerinize.
Yeni varyant sebebiyle ve ay sonu olması sebebiyle BTC baskilandi. Suni bir düşüş olduğunu düşündüğüm için #BLOK larimi satmadım, tutmaya devam ediyorum. Yrd.
Ortalama 0.08
Herkese bol kazançlar.