Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam R10 da Jannah deyince siz geliyorsunuz aklıma Jnews o kadar çok tasarım seçeneği var ki, demolarında gezince, aynı demolarda ki gibi sektörlere atılasım geliyor



Publisher da kullandım, kullanıyorum hocam çok güzel tasarımları var. Sınırsız lisansı 2.500 TL gelmese onu da alırdım aslında
Jannahın yapabildiğini jnews yapabiliyor ama jnewsin yapabildiğini jannah yapamıyor o yüzden jnews

Jannah tema alırsanız ulaşabilirsiniz