Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben jannaha çok alıştığım için jannah tercih ediyorum her zaman.

Ama bana kalırsa estetik olarak Jnews'in yanına hiçbir tema yaklaşamaz.
Evet hocam R10 da Jannah deyince siz geliyorsunuz aklıma Jnews o kadar çok tasarım seçeneği var ki, demolarında gezince, aynı demolarda ki gibi sektörlere atılasım geliyor

Adb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Publisher
Publisher da kullandım, kullanıyorum hocam çok güzel tasarımları var. Sınırsız lisansı 2.500 TL gelmese onu da alırdım aslında