fullmanyak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Jannah'ı o kadar övdüler ki kurunca hayal kırıklığı yaşamıştım. Tavsiyem localhost'ta her ikisinide kurup bakın öyle alım yapın hocam. İndirim olsa bile bize göre kötü para değil sonuçta bir kurup göz gezdirin derim.
Çok aktif olmayan bir sitem de jnews kullanıyorum, envato dan ücretsiz (güncelleme almıyor) sürümünü kurmuştum. Gerçekten de çok hızlı, üstelik cache kurmadım yada sunucu optimizasyonu yaptırmadığım halde. Jannah kullanmadım hiç, herkes övüyor herkes optimizasyonu daha kolay filan dediği için kafamda yer etmiş

bydex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Jnews der geçerim hocam hız çok önemli başarının anahtarı hızdan geçer
Evet hocam şuan +1 jnews Yine de nedenlere ihtiyacım var