meslek lisesi mezunuyum evimdeki tüm mobilyaları kendim yaptım (koltuklar hariç) şu anda spottan çok güzel fiyatlara mobil alırsınız. kapaklı almayın sürgülü alın aba kaba şeyler almayın kullanışlı ve bol raflı olsun. kenarı kalınlar var boş yer kaybı. yukardan aşağı askılık inenlerden almayın yer kaplıyor.

yatak kısmına gelince kıtın paraya visko love alın. gerisi mesele değil. daha detaylı sorularınız varsa azın bana.