Selamlar
Merak ettiğim bir konu var eğer coinin maksimum arzı çok yüksekse ortalama değeri de o kadar yüksek olmuyor mu?
Örnek verirsem
Şimdi bu dot coinden 1.1 milyar adet var fiyatı ortalama 30 dolar desek.
Bu rgt coinden ise sadece 12 milyon adet var ve fiyat bu aralar 23 dolar civarı.
Bu konuda birçok etken var ama, az olanın birim değeri daha yüksektir mantığıyla aslında rgt coinin daha değerlenmediği anlamına mı gelir?
Bu konuda bilgisi olan yada bu konu hakkında makale video bulabileceğim bir yer varmı. Nasıl aratacağımı bilemedim.