PatikliPenguen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O durumlar ilgili belediyeye izin (onay) verebilmek için rapor alması gerekti ancak hem yaşından hem de artık konuşamadığından dolayı çoğu yer vermedi. Benim çalıştığım hastaneye getirip durumu izah edecektik ama halam bir yerden rapor almış aynı gün veraseti de almış belediyeye verebilmek için. Vekalet aldığını sanmıyorum çünkü yeğenim gittiğinde beni sorduklarını o da veraset aldığını söyledi. Hem de babannemin e-devlet şifresi ile baktığımda halama bir vekalet verdiği gözükmemekte. Az çok anladığım kadarı ile bunlar beni kandırıp yüksekten satıp bana az rakam söyleyecekler ee benim de sesim çıkmayınca kabul edecekmişim sanıyorlar. Şöyle diyeyim ev istanbul m.köy profilo yan sokağında 6 katlı bir apartmanda asansörlü v.s bana dedikleri emlakçılar 200.000 230.000 veriyormuş ben de o zaman tapu çıksın krediye uygun olsun o zaman satılsın dedim. Şuan onu bekliyoruz bakalım

İşte belirttiğim gibi halan aynı gün aldı dedin bu işler artık biraz da paraya bakıyorum 5 - 6 sene önce şahit oldum notere iş yapıyordum 80 yaşlarında bir dedemiz bilinçi doğru düzgün yerinde değil karşıdan bakan adam bile anlar ama sağlık raporu vermişler ne hikmetse noter çalışanlarına sorduğumda parayı sende ver sana da verirler adam zaten kaç yaşına gelmiş itiraz edecek bir durumu kalmamış diyor