Bak sana bir abi tavsiyesi kesinlikle ama kesinlikle ingilizce ogren ilk evvel bundan basla kimse yanlis anlamasin ama yirtik ayakkabilarla gezen bir bireydim ac sefil fakir birisiydim iyiki ingilizce ogrendim buraya baska bir seyler yazmama gerek yok .ingilizcem turkcemden iyidir imla hatalarima bakma

Bir an evvel dil ogrenin sonra meslek . Bu arada demissinki 12 14 saat calisiyorsun sanirim guzel kardesim bende tam 14 saat isteydim motorsikletle paket servis yapiyordum ortakoyde 2009 2010 seneleri aldim kitabimi cd calarimi basladim ogrenmeye hic kursa gitmeden kendi cabamla calistim simdiki gibi imkanda yyoktu ornegin simdi herseye erismek mumkun YouTube en basiti

ben cd aldim ve aldigim cdleri vlc player ozelligi olmadigi icin tam 3 ay vlc player ozelligi olan cd calar buldum dusunun memlekette yoktu cinden aldirtmistim birisine hic unuturmuyum o gunleri

ev arkadaslarim uyurken picnige giderken ben geceleri en az 2 saat ders calisiyordum en az her gun usanmadan bikmadan ama cok sukur simdi yine yanlis anlasilmasin ama artik ben picnige gidiyorum
Ne güzel, yaşanmış bir rehber bu yazdıklarınız. Bu arada şu an ki mesleğinizi sorabilir miyim hocam
Bende konuyu açan kardeşimize nacizane bir kaç şey söylemek isterim. Öncelikle, hedeflerini belirlemen gerekiyor. Şunu baştan söyleyeyim. Bir işte 14 saat çalışıyorsan senin artık ayaklarında bir pranga vardır ve senin bundan sonra "o kadar çalışıyoruz bir kaç saat gezmek bizim de hakkımız" deme lüksün yok kardeşim.
Sen işten arta kalan zamanlarını kendini geliştirmekle meşgul olman gerekiyor. Gerekirse arkadaş çevreni değiştir. Kırmadan söyle "Abi ben bugün kendimi geliştirmezsem 50 yaşında da aynı kişi olacağım. O yüzden artık sizlere çok bir vakit ayıramam. " Bu ayıp değil.
Yorumunu etiketlediğim tecrübe sana bir örnek olsun. Ben bir işe tamamiyle başlamadan önce bir teste tabi tutarım kendimi. Şöyle, fazla değil. 1 ay üstüne düşer, çalışırım. Ama öyle yarım yamalak değil. İşten çıktığın gibi koşturman gerekiyor. Hocamızın bu önerisi kulağına küpe olsun.
Diğer türlü, kriptoyu düşündüğünü söylemişsin. İnsanlar kolay paranın peşindedir. Muhtemelen sende bunun böyle olduğunu duymuş olacaksın ki oraya yatırım yapacaksın. Aslında kripto dünyası ciddi anlamda planlı, düzenli gidildiği vakit kesinlikle kazanç elde edeceğin bir platform ama çok az kişi bu planı ve düzeni bilir. Bilmeyenler de zaten eldeki paradan da olur sonra ona buna söver de borç yüküyle sistemden çıkar. Çünkü giden paranın ardından bir para daha yatırayım da zararımı çıkarayım diye düşünülür sonra o paradan da olunur. O yüzden, youtube da videolar izleyerek kendini geliştir ve sakın sakın yüklü paralar ile giriş yapma. Yakından bildiğim biri yatırdığı 200 dolarla neredeyse emekliye ayrılacak. Ama çok sistemli gidiyor.
Yani demem o ki, ben bir yatırım yapacağım sözünden sonra agresif tutuma girersen kaybedersin. Ama temkinli, kendini eğite eğite gidersen kazanırsın. Burada kimse senin 14 saat çalıştığınla ilgilenmeyecektir, emin ol . Bir şey yaparsan da haklısın, yapmazsan da. Bu başarı yolunda tek başınasın dostum
Başarına..