Bak sana bir abi tavsiyesi kesinlikle ama kesinlikle ingilizce ogren ilk evvel bundan basla kimse yanlis anlamasin ama yirtik ayakkabilarla gezen bir bireydim ac sefil fakir birisiydim iyiki ingilizce ogrendim buraya baska bir seyler yazmama gerek yok .ingilizcem turkcemden iyidir imla hatalarima bakma

Bir an evvel dil ogrenin sonra meslek . Bu arada demissinki 12 14 saat calisiyorsun sanirim guzel kardesim bende tam 14 saat isteydim motorsikletle paket servis yapiyordum ortakoyde 2009 2010 seneleri aldim kitabimi cd calarimi basladim ogrenmeye hic kursa gitmeden kendi cabamla calistim simdiki gibi imkanda yyoktu ornegin simdi herseye erismek mumkun YouTube en basiti

ben cd aldim ve aldigim cdleri vlc player ozelligi olmadigi icin tam 3 ay vlc player ozelligi olan cd calar aradim 3 ay sonra buldum dusunun memlekette yoktu cinden aldirtmistim birisine hic unuturmuyum o gunleri

arkadaslar sagolsunlar benimle dalga gecerken hic aldiris etmedim ev arkadaslarim uyurken picnige giderken ben geceleri en az 2 saat ders calisiyordum en az her gun usanmadan bikmadan ama cok sukur simdi yine yanlis anlasilmasin ama artik ben picnige gidiyorum