Merhabalar,
DAÜ'de tam burslu bilgisayar mühendisliği okuyorum. okulu bırakmakla bırakmamak arasındayım. Kendimi yetiştiremediğimi düşünüyorum. Çünkü tam anlamıyla yazılım konusunda yönelmek istediğim alana yönelemiyorum. Boş vakit yok sürekli sınavlarla uğraşmak mecburiyetindeyiz.
Bir bilgisayar dersinin sınavı, kağıt üzerine kod yazarak mı olur? Sınavlarda problemim yok ama 'Java' gibi bir dili bile slayt okuyarak anlatan yerden pek medet umamıyorum. Sınav dışında da boş bir vaktim olmadığından vakit kaybettiğimi düşünmekteyim.
Bu konuda değerli büyüklerimin ve sevgili akranlarımın fikirlerini & önerilerini almak isterim.
Herkese iyi günler
Gerçekten o kadar saçma ki sistem pdften düz okuyup geçen mi dersiniz kodlama sınavını kağıt üstünden yapan mı dersiniz
okumaya devam etmemin tek nedeni bunca yıldır verdiğim emeğime olan saygım..